torsdag 5 mars 2009

Målning

Egenhändigt gjord fönsterbänkskiva.
Här är resultatet av målningen, som jag gjorde klart igår. Nu är det foderna runt kvar att sätta upp, men jag har målat första lagret idag!
Igår var jag nöjd med att jag hade målat färdigt taklisterna, men det hade jag tydligen inte!
När jag kolla på dom i idag, så såg man att en omgång till inte skulle skada.......puuh. Det var bara att sätta igång igen, man tycker ju annars att ett lager grund färg + 2 strykningar av färg skulle räcka.
Ikväll får Pasi sätta upp listerna i taket, jag och barnen skall kolla på Frölunda i slutspelet och äta popcorn.....Trevlig Kväll

1 kommentar:

Lösvirkesbyggarna sa...

Hej Carlott!
Vad kul att du tittade in till oss så att jag kunde "hitta" in till er. jag har faktiskt kollat igenom HELA eran resa med utbygget. Det tar tid, men det blir bra! Förstår att killarna längtar efter att det ska bli färdigt nu.
Kram Anna