tisdag 18 oktober 2011

Ett paket kom på posten...

Från Photowall för ett tag sedan. I där hittade jag vår fototapet som jag beställt. Den skall upp i barnens gamla rum, som vi håller på och gör i ordning. Är man på jakt efter fototapeter på nätet så kan jag rekommendera Photowall, väldigt nöjd med dom!


I paketet låg som sagt en fototapet, och det är en världskarta som skall upp på den väggen som jag skrev om i förra inlägget.


Här har första våden kommit på plats!


Herrn i huset tapetserade och jag assisterade....


Här är alla våder uppsatta!


Sverige hittade vi extra lätt på kartan, kan det bero på att den har en utmärkande färg mot resten av kartan?!


Vi är väldigt nöjda med fondväggen, kommer passa bra mot golvet och övriga rummet.
Nu är det snart dags, att se till att lägga in det nya golvet som vi har beställt och fått hem.