fredag 22 maj 2009

Bygg status!

Lite av allt överblivet material, som skall vidare till sopptippen.
Här är det upp färdigt för plast och gipsskivor som skall på plats.

Pasi sätter dit kortlingar mellan reglarna.
Idag har vi fortsatt i vårat sovrum sen är det dags för hallen, detta skall hinnas med innan målaren, som kommer och tar över på Onsdag i nästa vecka.

Ikväll är jag och Victor hemma själva, lugnt och skönt är det som han sa, de andra är på Tractorpulling.
jag har kräftsoppa på spisen till det blir det vitlöksbröd. Detta skall vi strax mumsa på innan Victors favorit program på fredagar börjar, Talang!
Imorgon fortsätter vi och grejar, får se om det blir lite ny bilder då med....

3 kommentarer:

Ingrid sa...

Åh vilket jobb ni utför, ni måste somna totalt utmattade på kvällarna. Men det är det ju kanske värt.

~Livet i byn

SKOGSHUSET sa...

Hihi, sitter och tittar på Talang just nu...Va roligt att följa er renovering! Måste ta foto på vår "progress" med verandan nu i helgen och visa!
Renoverar ni mycket på ert hus eller valda delar?

Mari sa...

God morgon!!

Kul att du tittar så ofta på min blogg, har försökt att trycka på din länk när du kommenterat men det funkar inte så nu letade jag upp dej på annat vis.

Ska iväg och jobba så jag får surfa runt i din intressant blogg senare idag och kolla allt ni sysslar med. Ska bli kul att se och följa ert projekt.

Ha en bra dag! Hoppas vädret makter är med Er!