måndag 8 juni 2009

Målning!

I helgen har jag införskaffat färg och målat, hinner inte visa bilder idag men hoppas hinna med det i morgon. Jonathan var så nöjd med färgen och fox figuren i sitt rum!
Pasi har varit hos sin bror hela helgen och hjälpt honom att bygga ett altandäck, var dags att "betala" tillbaka lite hjälp.
I lördagskväll var vi och grillade hos ett par kompisar och tittade på den tråkiga matchen, Sve-Dan. Antar att det är bara och glömma vm nästa år:(

Idag jobbar jag kvällen, så just nu går tvättmaskinen för högtryck, har blivit lite dåligt med tvättning sista tiden, så det hög tid nu....

3 kommentarer:

Maria - Villa Krutbruket sa...

Japp, här har jag det bra i byggdamm och trasor :D

Hoppas allt är bra med er...?!

Ingrid sa...

Att måla är inte min grej, jag gruvar mig för tills jag måste ta tag i smådeltaljer på huset.

Spännande att få se bilder på det du målat.

~Livet i byn

Soltorpsgarden sa...

Det är spå kul att måla, man får resultat direkt och har man börjat så vill man måla allt känns det som. (bara tid och ork som hindrar en) Ser fram emot att se bilder!