måndag 27 juli 2009

Matlagning

I dag har jag lagat lite olika maträtter, är bra att göra detta i ibland så att man slipper stå och laga varje dag....
Vädret var ju inte på sin soligaste sida idag heller så tänkte det är lika bra att stå vid spisen. Pasi håller på ute i hallen och grejar med det runda fönster där, får visa bilder senare.
Den godaste maträtten jag lagade i dag var en lasagne som jag sett Per Morberg tillaga på teven. Gillar att titta på hans program han är så spontan, personlig och rolig.
Alla hans recept finns på recept.nu bara att söka på lasagne bolognese, så hittar ni denna goda maträtt

2 kommentarer:

Vimsingen sa...

Den ser oneckligen smaskig ut!
/Vimsingen

Erika sa...

Började dagen emd hotellfrukost med några kollegor så även om din lasagne ser god vattnas det inet riktigt i munnen för jag är fortfarande väldigt mätt.

Bara 4 arbetsdagar (inkl idag) kvar sen så får jag äntligen vara "ledig"!