onsdag 10 mars 2010

Fuskbyggarna!

Bild lånad Internet

I onsdag i förra veckan bänkade vi oss framför teven för att kolla på premiär programmet Fuskbyggarna. Eftersom vi själv håller på och renoverar och bygger till vårat hus, så är det intressant att följa och se hur det kan gå om man har oturen att välja fel firma! Sen är det också roligt att titta när Martin Timell och Company hjälper de utsatta familjerna. Man kan ju få tips och idéer på hur det blir när de hjälper till med bygget och inreder åt familjerna....Vi tyckte det var ett intressant och bra program, så kl21.00 tittar vi igen!!!

Ha en skön Onsdagskväll!!!

5 kommentarer:

Carin sa...

Jag tänker också titta. I kväll skulle det handla om en nybyggnation tror jag. Jag har väl följt varje bygg- och inredningsprogram det senaste året...
/Carin

Soltorpsgarden sa...

Hej! Håller med, det är ett toppenprogram, och vad en del människor förstör för andra, jag fattar inte att dom kan sova på nätterna...jättebra så man kan skriva upp dom namn som figurerar så vet man om man behöver någon hantverkare! Jag ska oxå bänka mig! Kram från Vivi

Klipphöjden3 sa...

Japp då är vi bänkade framför tv! De "uthängda" hantverkarna borde i allafall få svårt att förstöra för fler människor i det närmasta.

Veronica

Snäckskalsdalen. sa...

Och vi tittade ffg i går och det var intressant. Vad jag itne begriper är hur man som hantverkare bara glider undan - inget samvete, bara hålla med, glida undan igen.....jag förstår det inte. Hur har det kunnat bli så? Man vill väl göra något bra om man ändå gör det.....
Intressant som sagt var.
Agneta

Stina sa...

Så fin banner du har. Det där programmet gillar jag också.:-) Stina